Proxes T1 Sport (A0)
Το PROXES T1 SPORT A0 είναι ελαστικό Πρώτης Τοποθέτησης των AUDI TT και TTS.
Το PROXES T1 SPORT A0 είναι ελαστικό Πρώτης Τοποθέτησης των AUDI TT και TTS.
Η Toyo Tire ήταν ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μου ως drifter. Τα ελαστικά Proxes R888R, οι κορυφαίες επιδόσεις και η αξιοπιστία τους έχουν ανεβάσει την απόδοση μου στην πίστα.
Από τα πρωταθλήματα μέχρι τις συναρπαστικές προκλήσεις, η Toyo Τire έχει σταθεί ως συνεργάτης της επιτυχίας μου στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από το 2021 συμμετέχω στο Ράλι Ντακάρ, ένα από τα πιο απαιτητικά ράλι ανωμάλου δρόμου στον κόσμο και σε αμερικανικούς αγώνες εκτός δρόμου με τα ελαστικά Open Country M/T-R.
Τα ελαστικά Open Country παρουσιάζουν εντυπωσιακές επιδόσεις σε όλα τα εδάφη εκτός δρόμου με ποικιλία προδιαγραφών που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Με τα Open Country, έχω αυτοπεποίθηση ακόμα και όταν επιχειρώ άγνωστα μέρη.
Συμμερίζομαι επίσης τον τρόπο με τον οποίο η Toyo Τire συνεχίζει να είναι διεκδικητής, στοχεύοντας πάντα σε καλύτερες και υψηλότερες επιδόσεις για το μέλλον.
Το να στοχεύω στην καλύτερη οδήγηση με τα Open Country είναι ένας από τους σκοπούς της ζωής μου.
Η Toyo Tire δεν έχει μόνο τα καλύτερα ελαστικά, αλλά και την καλύτερη ομάδα και υποστήριξη εντός και εκτός πίστας. Πάντα επιδιώκει την τελειοποίηση και με αυτό μας επέτρεψε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα Formula Drift της Ιαπωνίας με τα ελαστικά Proxes R888R Drift.
Χρησιμοποιώ τα Open Country M/T στο καθημερινό μου Mazda BT50, το οποίο είναι εξοπλισμένο για πολλή διασκέδαση και επιπλέον χρησιμοποιείται για να μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από πίστα σε πίστα.
Το Pikes Peak ήταν μια απίστευτη εμπειρία για μένα και την ομάδα μου TCP-Magic, και καταφέραμε επίσης να σπάσουμε 2 παγκόσμια ρεκόρ με το ταχύτερο Mazda και το ταχύτερο περιστροφικό όχημα στην 101χρονη ιστορία του Pikes Peak. Η TOYO TIRE μας παρείχε 2 καταπληκτικές επιλογές ελαστικών για τις δύσκολες συνθήκες που μας επιφύλασσε το βουνό με τον άγριο καιρό. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω το βαθμό πρόσφυσης που είχαμε και το πώς το ελαστικό άντεξε την τεράστια ανάβαση στην κορυφή με 156 στροφές σε υψόμετρο 14.000 ποδιών, και μάλιστα τοποθετήθηκε στο τρελό μας Mazda 3 του 2023 με ένα 1400h 4 ρότορα Twin Turbo και μετατροπή RWD που δεν διαθέτει ΚΑΝΕΝΑΝ έλεγχο πρόσφυσης, ABS ή οποιοδήποτε είδος βοηθημάτων.
© Toyo Tire Corporation. 2024 | Ενημερώστε τις προτιμήσεις cookies