Νέα
Ενίσχυση της ιδιόκτητης τεχνολογίας σχεδιασμού ελαστικών
18 Ιουλίου 2024
Η εταιρεία Toyo Tire Corporation υιοθέτησε ένα σύστημα υπολογιστών υψηλής απόδοσης έβδομης γενιάς *1 (HPC) για την αποκλειστική πλατφόρμα σχεδιασμού ελαστικών υψηλής ακρίβειας «T-MODE», δημιουργώντας μια βάση ανάπτυξης προϊόντων για την ταχεία σχεδίαση ελαστικών υψηλότερων επιδόσεων.
*1) Κατασκευάζεται από την Hewlett Packard Enterprise
Η Toyo Tire έχει θέσει τους υπερυπολογιστές ως βασικό πόρο για την κατασκευή ελαστικών και αναβαθμίζει συνεχώς τις προδιαγραφές τους από την εισαγωγή τους εδώ και 40 χρόνια. Η Toyo Τire αναπτύσσει επίσης ανεξάρτητα το λογισμικό που χρησιμοποιείται για την ανάλυση της δομής των ελαστικών, προσομοιώνοντας τόσο τη δομή των ελαστικών όσο και τη συμπεριφορά του οχήματος για την αποτελεσματικότερη επιστημονική βελτιστοποίηση των προϊόντων ώστε να ανταποκρίνονται στη ζήτηση της αγοράς. Το 2019, η Toyo Τire ενσωμάτωσε την τεχνολογία υποστήριξης σχεδιασμού με χρήση τεχνολογίας AI στη συμβατική τεχνολογία βάσης σχεδιασμού ελαστικών με χρήση CAE*2 , εξελίσσοντας την σε νέα «T-MODE».
*2) Μηχανική υποβοηθούμενη από υπολογιστή.
Επί του παρόντος, οι τεχνολογικές καινοτομίες που σχετίζονται με την μετακίνηση νέας γενιάς, όπως η ευρεία χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων, η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και οι στρατηγικές SDV*3, προχωρούν η μία μετά την άλλη προς τη φάση της κοινωνικής εφαρμογής. Τα ελαστικά για κάθε όχημα απαιτείται να επιτύχουν γρήγορα τις επιδόσεις και τις λειτουργίες που υποστηρίζουν αυτή την εξέλιξη, και στο μέλλον, θα είναι βασικό στοιχείο ακόμη και η υψηλότερη ακρίβεια και ταχύτητα στο σχεδιασμό.
*3) Όχημα καθορισμένο από λογισμικό. Ένα όχημα του οποίου οι λειτουργίες μετακίνησης μπορούν να αναβαθμιστούν με την ενημέρωση του λογισμικού του.
Αξιοποιώντας την εισαγωγή του πιο πρόσφατου συστήματος HPC, η Toyo Tire βελτιστοποίησε περαιτέρω το τρέχον λογισμικό T-MODE, μειώνοντας το χρόνο υπολογισμού που απαιτείται από τους σχεδιαστές σε λιγότερο από το μισό από όσο χρειαζόταν στο παρελθόν. Επιπλέον, η επιταχυνόμενη συσσώρευση δεδομένων προσομοίωσης αναμένεται να βελτιώσει την ακρίβεια πρόβλεψης του «αντίστροφου προβλήματος» του μοντέλου βαθιάς μάθησης, το οποίο αντλεί τις προδιαγραφές σχεδιασμού, όπως είναι η δομή, το σχήμα και το μοτίβο του ελαστικού, από τις τιμές απόδοσης. Αυτό έχει βελτιώσει και προωθήσει περαιτέρω το σύστημα απόκρισης της εταιρείας για την υλοποίηση τεχνολογιών επόμενης γενιάς.
Με τη δραματική αύξηση του αριθμού των προσομοιώσεων μεγάλης κλίμακας που πραγματοποιούνται, όπως είναι οι αεροδυναμικές προβλέψεις και οι προβλέψεις των ιδιοτήτων των υλικών, αναμένεται ότι σύντομα θα υλοποιηθούν προϊόντα με εξαιρετική αντίσταση κύλισης και αντοχή στη φθορά, που αποτελούν βασικές απαιτήσεις επιδόσεων για τα ελαστικά EV. Κατά την ανάπτυξη του ελαστικού μεγάλης διαμέτρου Open Country A/T III EV για φορτηγά και SUV EV, το οποίο πωλείται ήδη στην αγορά της Βόρειας Αμερικής από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η T-MODE έχει προωθήσει έντονα την εξέλιξη κάθε απόδοσης που απαιτείται για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Σύμφωνα με την ταχεία εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας που ενσωματώνεται στη διαδικασία ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Toyo Τire θα συνεχίσει να καταβάλλει προσπάθειες για τη βελτίωση της ακρίβειας του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ελαστικών, τη μείωση των χρόνων ανάπτυξης και την εξέλιξη της τεχνολογίας προσομοίωσης, οδηγώντας στη δημιουργία ενός προηγμένου οικοσυστήματος CAE.
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10