Νέα
Η Ομαδα EV Racing ηγειται του Ραλι Μαροκο
17 Οκτωβρίου 2012
Η νίκη στην 3η Ειδική Διαδρομή βάζει την ομάδα στην 1η θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Eric Vigouroux και ο συνοδηγός του, Alex Winoqc, ηγούνται του Ράλι Μαρόκο 2012, έχοντας κερδίσει την 3η ειδική διαδορμή σήμερα με το Trophy Truck της Toyo Tire. Η ομάδα EV Racing πήρε τον έλεγχο στα μέσα των διαδρομών του ράλι, μπαίνοντας στην πρώτη θέση κατά 16 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα.
©Marian Chytka
Η ιστορία για την ομάδα EV Racing μέχρι στιγμής έχει καταγράψει μια νίκη στην 1η ειδική διαδρομή, τη 2η θέση στη 2η ειδική διαδρομή και τη σημερινή νίκη, η οποία την ανέβασε στην 1η θέση της γενικής κατάταξης του ράλι.
Ο Eric ξεκινήσε τη διαδρομή πατώντας γερά το γκάζι, προφταίνοντας και ασκώντας πίεση στον προπορευόμενο στη γενική κατάταξη, Holowczyc με το Μίνι του, ο οποίος κοιτούσε πίσω συνεχώς μέσα από τον εσωτερικό καθρέφτη. Το να μένει, όμως, πίσω από τον άλλον δεν είναι ποτέ στην ατζέντα του Eric και με μια αλλαγή στη στρατηγιτκή, το Trophy truck άφησε τη θέση πίσω από το Μίνι του Holowczyc και πήρε διαφορετική πορεία.
Βλέποντας παράλληλα δίπλα του τον Vigouroux, ο οδηγός του Μίνι άσκησε υπερβολική πίεση, η οποία του κόστισε ένα ελαστικό και του απέκλεισε την πιθανότητα να νικήσει στη διαδρομή. Ο Vigouroux δεν είχε τέτοια προβλήματα, καθώς τα ελαστικά Open Country M/TR διαστάσεων 37x13.5 R17 που φορούσε το αυτοκίνητό του είχαν άψογη απόδοση, πετώντας τις πέτρες και διεκδικώντας τη νίκη με 8 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα μπροστά από το νικητή της 1ης διαδρομής, Spinelli που οδηγούσε το Μιτσουμπίσι του.
Η σημερινή διαδρομή ήταν αρκετά ανώμαλη, 291 χιλιομέτρων, κατά το μήκος της οποίας το Trophy Truck έμοιαζε να πετάει, ξεπερνώντας το ένα εμπόδιο μετά το άλλο, πράγμα που ωστόσο δεν επέτρεψε στην ομάδα να απολαύσει τη θέα καθώς διέσχιζε τεράστιους κρατήρες.
Η 4η ειδική διαδρομή αύριο, που είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και αποτελείται κυρίως από άμμο, ευνοεί τα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Η ομάδα EV Racing με το Trophy Truck, που έχει κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, θα χρειαστεί να ασκήσει αρκετή πίεση για να ξεπεράσει αυτό το μειονέκτημα.
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10