Νέα
Ο συντομευμένος αγώνας στερεί το βάθρο στην ομάδα
3 Ιουνίου 2024
Μετά τον πιο σύντομο 24ωρο αγώνα στην ιστορία, η Toyo Tire με την Ring Racing τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση στην κατηγορία SP10.
Τα δύο αυτοκίνητα Toyota GR Supra GT4 Evo ήταν εφοδιασμένα με τα νέα ελαστικά Toyo Tire Proxes Slick που αναπτύχθηκαν στο Νίρμπουργκρινγκ. Με την πρόγνωση βροχής αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα, έπρεπε να γίνουν σχέδια για τους οδηγούς και την τακτική στην πρωινή σύσκεψη, καθώς τα βρεγμένα ελαστικά Proxes είχαν λιγότερες δοκιμές λόγω των λίγων αγώνων που επηρεάστηκαν από τη βροχή ης αγωνιστικής σειράς αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ (Nürburgring Langstrecken-Serie - NLS).
Τα δύο Toyota είχαν προκριθεί στην 6η και 11η θέση σε ένα αγώνισμα 15 αυτοκινήτων στην κατηγορία τους. Το κορυφαίο μονοθέσιο, το #170 ήταν στην P6 με το μονοθέσιο #171 στην P11. Και τα δύο αυτοκίνητα έκαναν την εκκίνηση υπό βροχερές συνθήκες. Τα μηχανικά προβλήματα ανάγκασαν το αυτοκίνητο #170 να μπει στα πιτ για περίπου 30 λεπτά και το αυτοκίνητο υποχώρησε στην P9 και το προσπέρασε το δεύτερο αυτοκίνητο, το #171, το οποίο είχε ανέβει στην P8 από την θέση εκκίνησης P11.
Αφού ολοκληρώθηκαν οι επισκευές, το μονοθέσιο με αριθμό #170 έδωσε έναν καταιγιστικό αγώνα, ανεβαίνοντας ξανά στην Ρ6, ακριβώς πίσω από το δεύτερο μονοθέσιο, το #171, που βρισκόταν στην Ρ5, πριν ο αγώνας διακοπεί με κόκκινη σημαία στις 23.23 λόγω της πυκνής ομίχλης που είχε πέσει στην πίστα. Η ομίχλη ήταν τόσο πυκνή που οι διοργανωτές ενημέρωσαν ότι ο αγώνας διακόπηκε τουλάχιστον μέχρι τις 8:00 το επόμενο πρωί.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε και η ομίχλη παρέμεινε. Ο διευθυντής του αγώνα άνοιξε το διάδρομο των πιτ στις 09:30 και η εκκίνηση σχηματίστηκε, αλλά οι ομάδες περίμεναν πολύ. Καθώς ο καιρός δεν βελτιωνόταν, οι ανακοινώσεις για την εκκίνηση αναβάλλονταν συνεχώς. Τελικά, στις 1.30 το μεσημέρι, τέσσερις ώρες μετά το άνοιγμα του διάδρομου των πιτ, ο αγώνας ξεκίνησε ξανά, με 5 γύρους σχηματισμού πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο τέλος αυτής της διαδικασίας, ο αγωνιστικός έλεγχος ανακοίνωσε ότι ο αγώνας θα έληγε και δεν θα γινόταν άλλος αγώνας. Στις, 3.05μ.μ., πριν καν περάσουν 24 ώρες, ο συντομότερος 24ωρος αγώνας ης αγωνιστικής σειράς αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ (Nürburgring Langstrecken-Serie - NLS) είχε τελειώσει και οι θέσεις P5 και P6 των δύο Toyota GR Supra GTs Evo είχαν καθοριστεί. Η ομάδα έμεινε με την απορία για το πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να ήταν τα πράγματα.
Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο Νίρμπουργκρινγκ σε τρεις εβδομάδες για τον τρίτο γύρο της σειράς αγώνων αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ, στο 69ο τουρνουά ADAC Βεστφαλίας, όπου θα ελπίζουν σε καλύτερες καιρικές συνθήκες.
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10