Νέα
Ο Al-Attiyah νικητης της 4ης ειδικης διαδρομης
8 Ιανουαρίου 2013
Ράλι Ντακάρ 2013: Το μπάγκυ Qatar/Red Bull στην 2η θέση της γενικής κατάταξης.
Άλλη μια μέρα, άλλη μια νίκη για την TOYO TIRE. Ο Nasser Al-Attiyah με τον συνοδηγό του, Lucas Cruz θριάμβευσαν μετά από μια θρυλική μάχη με το X-Raid Mini του Peterhansel και το μπάγκυ SMG του Chicherit. Όντας μπροστά κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, ο σκληρά αγωνιζόμενος Γάλλος, Chicherit, έχασε τη θέση του μόνο στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής. Το περιθώριο νίκης των μόλις 36 δευτερολέπτων μετά από αγώνα 3 ωρών και 28 λεπτών δείχνει πόσο κοντά ήταν τα αποτελέσματα.
Ο Al-Attiyah έχει σημειώσει πια 2 νίκες στην γενική κατάταξη του Ράλι Ντακάρ 2013 και βρίσκεται 5 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, Peterhansel, του οποίου οι 10 προηγούμενες νίκες Ντακάρ τον έχουν καταστήσει έναν τρομερό αντίπαλο.
Είναι πραγματικά απίστευτο που τα καινούρια μπάγκυ των συναδέλφων Al-Attiyah και Sainz έχουν κρατήσει έναν καλό ρυθμό και έχουν σημειώσει και τα δύο νίκες σε ειδικές διαδρομές.
Ωστόσο, ο Sainz έμελλε να απογοητευθεί καθώς ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα στα ηλεκτρικά κατά την χθεσινή 3η ειδική διαδρομή. Στις τρεις το πρωί, η ASO ανακοίνωσε την ακύρωση της απόφασής της να απονείμει την νίκη της 2η ειδικής διαδρομής στον Sainz. Η απόφαση αυτή βασίζεται στην ανάλυση του προμηθευτή GPS, ERTF, ο οποίος κατέληξε ότι παρόλο που το κύριο σύστημα GPS ήταν ελαττωματικό, το δευτερεύον σύστημα λειτουργούσε κανονικά. Αν κι αυτό είναι μεγάλο κτύπημα για τον Sainz και σημαίνει ότι η TOYO TIRE δεν απολαμβάνει και τις τέσσερις συνολικά νίκες, ο Sainz είχε κι άλλα να τον προβληματίσουν στην σημερινή ειδική διαδρομή.
Η ειδική διαδρομή χαρακτηρίζεται από 429 θρυλικά χιλιόμετρα με ιλιγγιώδεις καταβάσεις σε αμμόλοφους και την εξαιρετικά λεπτή άμμο, γνωστή ως «fesh fesh». Η διαδρομή αποδείχθηκε μεγάλη πρόκληση για τις ομάδες της TOYO TIRE κάνοντας τον αυριανό αγώνα ιδιαίτερα πιο δύσκολο.
Ο Sainz τερμάτισε την ειδική διαδρομή στην 40η θέση, περίπου 2 ώρες και 36 λεπτά πίσω από τον συνάδελφό του, Al-Attiya. Ο λόγος για την στάση του στο 147ο χλμ δεν είναι ακόμα σαφής, αλλά έχοντας να διανύσει ακόμα 288 χλμ μέχρι να φτάσει τον καταυλισμό, η εξήγηση θα αργήσει να έρθει. Πλέον βρίσκεται στην 24η θέση της γενικής κατάταξης, 3 ώρες και 18 λεπτά πίσω από τον Peterhansel, τον οποίο προπορευόταν μόλις πριν 2 μέρες. Ο αγώνας μπορεί να αποδειχθεί σκληρός, όπως διαπίστωσε πολύ καλά ο Sainz όταν έχασε την βέβαιη νίκη του Ράλι Ντακάρ 2009.
Ο Robby Gordon είχε κι αυτός τα προβλήματά του, αφού νωρίς στον αγώνα ανατράπηκε το Hummer του με θεαματικό στυλ και προσγειώθηκε στην οροφή. Έχει δηλωθεί ότι και οι δύο οδηγοί είναι καλά στην υγεία τους, αλλά χρειάστηκε να ξεθάψουν το αυτοκίνητο, να το ανορθώσουν και να επιδιορθώσουν τις βλάβες. Ο Gordon που, αυτή την στιγμή, βρίσκεται 5 ώρες πίσω από τον νικητή θα μας αφηγηθεί την ιστορία του όταν φτάσει στον καταυλισμό.
Παρόμοιες ατυχίες συνάντησαν και ο Eric Vigouroux με τον συνοδηγό του, Jean Brucy. Έχοντας αντιμετωπίσει ήδη προβλήματα κάθε μέρα στο Ράλι, η σημερινή μέρα δεν θα αποτελέσει εξαίρεση. Ο Vigouroux μόλις έχει ολοκληρώσει την ειδική διαδρομή στην 32η θέση, 2 ώρες και 21 λεπτά πίσω από τον νικητή. Κατέχει πλέον την 38η θέση στη γενική κατάταξη, με διαφορά που υπερβαίνει τις 5 ώρες.
Κάντε κλικ σε μια εικόνα για να την μεγαλώσετε.
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10