Νέα
Πανευρωπαϊκη Διαφημιστικη Καμπανια
23 Μαρτίου 2012
μεταδίδεται ζωντανά από τις 24 Μαρτίου
Από το Σάββατο, 24 Μαρτίου, θα ξεκινήσει η μεγαλύτερη τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της TOYO TIRE στην Ευρώπη. Η Πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια θα μεταδίδεται από το Eurosport, Eurosport 2 και το Eurosport.com καθόλο το έτος 2012.
Μέσω μιας υψηλής απόδοσης τηλεοπτικής διαφήμισης Above the Line (συμβατικής διαφήμισης), η TOYO TIRE Ευρώπης θα μεταδώσει στο ευρύτερο κοινό που έχει υπάρξει ποτέ το μήνυμα ότι το προϊόν «ωθείται με κινητήρια δύναμη την απόδοση». Θα μεταδοθούν διαφημιστικά σποτ γύρω από επιλεγμένα αθλήματα όπως είναι το ποδόσφαιρο, το τένις, η ποδηλασία και τα χειμερινά σπορ, τα οποία στοχεύουν σε καταναλωτές ανώτερων εισοδημάτων.
Κάθε διαφήμιση στο κανάλι Eurosport 2 θα επικεντρώνεται στην απευθείας μετάδοση του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος Μπουντεσλίγκα . Οι προβολές έχουν προγραμματιστεί να γίνονται γύρω από κάθε αγώνα που θα μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σαββατοκύριακο. Θα ξεκινήσουν, επίσης, δύο σειρές από διαφημίσεις που θα καλύπτουν τις εποχές όταν απαιτείται η αλλαγή ελαστικών με πρώτη φάση την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου. Η ζωντανή κάλυψη του Μπουντεσλίγκα μεταδίδεται στη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη, σε 22 συνολικά χώρες, από την Ισλανδία έως και την Αλβανία.
Στο κανάλι Eurosport, η διαφήμιση θα μεταδίδεται στο Εξωτερικό Πακέτο Eurosport της Ευρώπης, καθώς και στην Ισπανία. Σε μια καμπάνια που θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου, η διαφήμιση θα προβάλλεται σε 42 χώρες.
Μεγάλες διαφημίσεις θα υποστηρίζουν τηλεοπτικές εκπομπές στο Eurosport.com, οι οποίες θα παρουσιαστούν στα εκατομμύρια των επισκεπτών αυτής της δημοφιλέστατης αθλητικής δικτυακής πύλης.
Ο πρόεδρος της TOYO TIRE, κος Tamotsu Sakuramoto, δήλωσε χαρακτηρισικά: «Με την ανακοίνωση αυτού του μεγάλου προγράμματος διαφήμισης, προβάλλουμε ένα σαφές μήνυμα. Το εμπορικό μας σήμα αντιπροσωπεύει την αριστεία: στην τεχνολογία, την ανάπτυξη και την απόδοση των προϊόντων μας».
Η ίδια η διαφήμιση δεν έχει προβληθεί ποτέ πριν στην Ευρώπη. Με βάση την εξαιρετικά επιτυχημένη διαφήμιση στις ΗΠΑ, μεταφέρει το κεντρικό θέμα της TOYO TIRES ότι πρόκειται για ένα εμπορικό σήμα που ωθείται από υψηλή επαγγελματική συνείδηση και τελικά, «ωθείται με κινητήρια δύναμη την απόδοση».
Με αξιόλογα διαφημιστικά μέσα αξίας εκατοντάδων χιλιάδων Ευρών, η καμπάνια θα φτάσει σε 51 εκατομμύρια στοχευόμενους καταναλωτές και θα επιφέρει σημαντικά αυξημένη αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος της TOYO TIRES.
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10