Νέα
Παρουσιαση του NanoEnergy Zero
27 Ιουνίου 2012
Διαθέσιμο στην Ιαπωνία από 2 Ιουλίου
Παρουσίαση του Κορυφαίου Ελαστικού Οικονομίας Καυσίμου ως ο Ηγέτης των Προϊόντων
Η Toyo Tire & Rubber Co. Ltd. (με πρόεδρο τον κο Kenji Nakakura) ανακοινώνει την παρουσίαση του “NANOENERGY ZERO,” ενός νέου ελαστικού οικονομίας καυσίμου με τεχνολογία NANOENERGY το οποίο θα λανσαριστεί προς πώληση στις 2 Ιουλίου, 2012. Η Toyo Tire έχει αναπτύξει ένα πρωτοποριακό ελαστικό οικονομίας καυσίμου1 που έχει λάβει την υψηλότερη βαθμολογία σύμφωνα με το Σύστημα Σήμανσης Ελαστικών JATMA2, ως προς την αντίσταση κύλισης και το κράτημα σε υγρές επιφάνειες.
Ακόμα και στην Ιαπωνία, που ηγείται στον κόσμο ως προς την ευρεία χρήση των ελαστικών οικονομίας καυσίμου, αυτή είναι η πρώτη φορά3 που παρουσιάζεται ένα ελαστικό στην αγορά με τέτοια κορυφαία αξιολόγηση για την περιβαλλοντική του απόδοση, με βαθμολογία "ΑΑΑ" για αντίσταση κύλισης και "Α" για κράτημα σε υγρές επιφάνειες.
Το ελαστικό NANOENERGY είναι η νέα μάρκα ελαστικών οικονομίας καυσίμου της Toyo Tire που χρησιμοποιεί την τεχνολογία “Nano Balance Technology,” η οποία είναι αποκλειστική ιδιοκτησία της Toyo Tire και προηγμένη τεχνολογία θεμελιακού σχεδιασμού υλικού και που διαχειρίζεται την ανάπτυξη των υλικών καουτσούκ του ελαστικού σε νανο-επίπεδο.
Σήμερα, η Toyo Tire αναπτύσσει μια πλήρη σειρά ελαστικών οικονομίας καυσίμων υψηλής ποιότητας, ξεκινώντας με το NANOENERGY 1, που παρουσιάστηκε προς πώληση το Φεβρουάριο του 2012 και που ήταν το πρώτο ελαστικό στην Ιαπωνία που έλαβε βαθμολογία "ΑΑΑ" για αντίσταση κύλισης και "Β" για κράτημα σε υγρές επιφάνειες στην Ιαπωνία. Τον Ιούνιο του 2012, ακολούθησε η παρουσίαση προς πώληση του NANOENERGY 2, που έλαβε βαθμολογία “AAA” για αντίσταση κύλισης και "Γ" για κράτημα σε υγρές επιφάνειες.
Η Toyo Tire σχεδιάζει στο μέλλον να παρουσιάσει και τα δύο προϊόντα στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2012.
Μέχι σήμερα, αναζητούσε μια τεχνολογική καινοτομία για την περαιτέρω ενίσχυση της απόδοσης στο φρενάρισμα κατά τη διάρκεια κανονικής οδήγησης σε υγρές και στεγνές επιφάνειας, διατηρώντας παράλληλα την υψηλότερη βαθμολογία “AAA” που είχε λάβει για την αντίσταση κύλισης.
Με την εφαρμογή της Τεχνολογίας Nano Balance, βελτιστοποιώντας τη διαχείριση της ανάμειξης των υλικών σε υψηλή διάσταση, επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια στο σχεδιασμό και ενσωματώνοντας καινοτομίες στην επεξεργασία, η Toyo κατάφερε να αναπτύξει το NANOENERGY ZERO που έχει επιτύχει τα υψηλότερα πρότυπο σε θέμα κρατήματος (απόδοση στο φρενάρισμα) και αντίστασης κύλισης.
Το ελαστικό θα παρουσιαστεί άμεσα στην Ιαπωνική αγορά ως προϊόν-ηγέτης της σειράς NANOENERGY.
■ Παρουσίαση Προϊόντος
Όνομα Προϊόντος |
Περιβαλλοντικό Πρότυπο Απόδοσης |
Διαστάσεις |
Ημερομηνία Παρουσίασης |
---|---|---|---|
NANOENERGY 0 |
Απόδοση Αντίστασης Κύλισης: AAA |
195/65R15 91H | 1η Ιουλίου, 2012 |
[Σημειώσεις]
1 Το “Ελαστικό Οικονομίας Καυσίμου” είναι ένα ελαστικό που φέρει το σύμβολο για να δείξει ότι είναι ελαστικό που προσφέρει οικονομία στο καύσιμο, με συντελεστή βαθμολόγησης στην αντίσταση κύλισης “A” και άνω και βαθμολογία κρατήματος σε υγρές επιφάνειες που κυμαίνεται μεταξύ “a” και “d”.
2 Το “Σύστημα Σήμανσης Ελαστικού” είναι ένα σύστημα σήμανσης που θεσπίστηκε από την Ένωση Ιαπωνικών Κατασκευαστών Ελαστικών για Οχημάτα (JATMA) ως το αυτο-επιβαλλόμενο πρότυπο σήμανσης της βιομηχανίας με σκοπό την παροχή στους καταναλωτές ορθών πληροφοριών, καθώς και για τον ορισμό ως "ελαστικά οικονομίας καυσίμου” των ελαστικών εκείνων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια αντίστασης κύλισης και κρατήματος σε υγρές επιφάνειες. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την αρχική σελίδα της JATMA http://www.jatma.or.jp/
3 Πρώτη φορά στην Ιαπωνία. Η ημερομηνία παρουσίασης ορίζεται ως η 27η Ιουνίου, 2012.
TOYO TIRE & RUBBER CO., LTD. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ||
Κεντρικά Γραφεία Οσάκα | Τηλ.:+81-6-6441-8803 | Φαξ: +81-6-6446-1925 |
Γραφείο Τόκυο | Τηλ.:+81-3-5822-6621 | Φαξ: +81-3-3865-2240 |
Η Toyo Tire λαμβάνει πιστοποίηση SBT
Στόχος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου
Ιδρύεται νέα εταιρεία πωλήσεων και μάρκετινγκ
Εταιρική αναδιάρθρωση
Το νέο Outlander PHEV με ελαστικά Open Country
Τα ελαστικά Toyo επιλέχθηκαν για τη Mitsubishi
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10